Nabídka produktů

Jak zasílat podklady

Pravidla pro zasílání podkladů na zpracování potisku reklamních předmětů

  • tiskové podklady ve vektorech - formáty CDR (Corel Draw), AI (Adobe Ilustrator) nebo EPS,  PDF (vektorově v Acrobatu)
  • veškeré texty převedené do křivek, v případě, že nejsou texty v křivkách, přiložit použité fonty
  • barvy pouze CMYK nebo PANTONE – přiložit případně logomanuál
  • obrazové podklady – obecně platí, že snímek by měl mít při tiskové velikosti do formátu A4 rozlišení 300 dpi (dots per inch – tj. bodů na palec), barevný prostor RGB nebo CMYK, ve formátu tif, psd nebo jpg (s žádnou nebo minimální kompresí)
  • neručíme za dodané tiskové podklady, které nejsou graficky zpracovávány v našem grafickém studiu a pouze se předávají do tisku (barevnost, přechody apod.)
  • zcela nevhodná je jakákoliv bitová mapa a rastr a podklady zpracované ve WORD a EXCEL. V případě, že podklady budou dodány jako nevyhovující, účtujeme poplatek dle hodinové sazby.

Podklady pro zpracování tištěné reklamy např. letáku

  1. Texty – napsané ve Wordu nebo v jiném textovém programu, volně plynoucí, bez zbytečných formátovacích úprav.
  2. Fotografie – uložené zvlášť, mimo vlastní text, v digitální podobě, rozlišení 300 dpi, barevný prostor RGB nebo CMYK, ve formátu tif, psd nebo jpg (s žádnou nebo minimální kompresí).
  3. Značky a výkresy – zásadně ve vektorech (cdr, ai, eps, pdf), na velikosti a rozlišení v tomto případě nezáleží.

 

Jak se vytvářejí a schvalují náhledy

Vytváření náhledů

Náhledy obsahují standardně 2 varianty, případné další varianty náhledů pro další korektury budou zpoplatněny aktuální sazbou pro grafické práce.

 

1. Návrh - Zdarma

Zákazník při zadání zakázky specifikuje svou představu o barevnosti, velikosti a umístění loga na vybraném předmětu.

U vybraných technologií dostupných u jednotlivých předmětů je dána maximální velikost potisku, kterou nelze překročit.

 

2. Návrh - Zdarma

Zákazník si z předchozího návrhu zvolil variantu loga, ale požaduje posunout umístění na střed. První taková úprava nebo korektura textu je stále zdarma v případě, že se nejedná o nový návrh loga nebo změnu umístění loga na jinou stranu nebo část produktu, než bylo specifikováno v úvodním zadaní zakázky.

 

3. Návrh - Placený

Zákazník požaduje další změnu návrhu, umístění loga na klip a přidání odkazu na web na druhou stranu propisky v zelené barvě. Každá taková změna, která nebyla specifikována v úvodním zadání zakázky. je brána jako další návrh a je zpoplatněna aktuální sazbou za garfické práce.

 

Schvalování náhledů

Náhledy jsou pouze informativní, zobrazení náhledu na monitoru nebo jeho vytištění nelze brát jako skutečný barevný odstín po realizaci, závazné jsou odstíny uvedené v popisu.

Prosíme naše zákazníky o důslednou kontrolu údajů na náhledech. Schválením každého náhledu potvrzujete jeho správnost a dáváte svolení k realizaci zakázky. Na pozdější připomínky ohledně přehlédnutých překlepů, dalších chyb nebo změn grafiky nebude brán zřetel!