Reklamní služby

Společnost MPM-QUALITY, v. o. s., poskytuje reklamní služby prostřednictvím vlastní reklamní agentury. Základní součástí reklamní agentury je především grafické studio, kde se podle požadavků klientů vytvářejí grafické předlohy a náhledy, které se po schválení zákazníkem stanou podkladem pro další zpracování, zejména pro vytváření různých druhů potisků reklamních předmětů. Obsahem těchto grafických návrhů mohou být například loga, symboly, ozdobné nápisy, obrázky nebo jiné grafické prvky. Nabízíme následující způsoby vkládání grafiky na reklamní předměty:

Grafické studio však může mimo již zmíněné grafické návrhy nabídnout přípravu, zhotovení a dodání jakýchkoliv forem tiskovin nebo grafiky, jako např.:

  • firemní tiskoviny – vizitky, obálky, hlavičkové papíry
  • reklamní materiály, brožury
  • letáky, plakáty
  • různé druhy perforovaných tiskovin
  • samolepky, etikety, viněty
  • fóliové nápisy
  • polepy aut, výloh, cedulí
  • tvorba corporate identity (od loga až po kompletní vizuální styl firmy)
  • řezaná reklama (na vyžádání zajistíme výrobu reklamních panelů různých rozměrů a jejich polep v barevném provedení podle požadavků klienta)

Pravidla pro zasílání podkladů na zpracování potisku reklamních předmětů

  • tiskové podklady ve vektorech - formáty CDR (Corel Draw), AI (Adobe Ilustrator) nebo EPS,  PDF (vektorově v Acrobatu)
  • veškeré texty převedené do křivek, v případě, že nejsou texty v křivkách, přiložit použité fonty
  • barvy pouze CMYK nebo PANTONE – přiložit případně logomanuál
  • obrazové podklady – obecně platí, že snímek by měl mít při tiskové velikosti do formátu A4 rozlišení 300 dpi (dots per inch – tj. bodů na palec), barevný prostor RGB nebo CMYK, ve formátu tif, psd nebo jpg (s žádnou nebo minimální kompresí)
  • neručíme za dodané tiskové podklady, které nejsou graficky zpracovávány v našem grafickém studiu a pouze se předávají do tisku (barevnost, přechody apod.)
  • zcela nevhodná je jakákoliv bitová mapa a rastr a podklady zpracované ve WORD a EXCEL. V případě, že podklady budou dodány jako nevyhovující, účtujeme poplatek dle hodinové sazby.

Podklady pro zpracování tištěné reklamy např. letáku

1. Texty – napsané ve Wordu nebo v jiném textovém programu, volně plynoucí, bez zbytečných formátovacích úprav.

2. Fotografie – uložené zvlášť, mimo vlastní text, v digitální podobě, rozlišení 300 dpi, barevný prostor RGB nebo CMYK, ve formátu tif, psd nebo jpg (s žádnou nebo minimální kompresí).

3. Značky a výkresy – zásadně ve vektorech (cdr, ai, eps, pdf), na velikosti a rozlišení v tomto případě nezáleží.

Fotografie jednotlivých předmětů mají pouze informativní charakter a nemusí plně odpovídat skutečnosti. Použitá loga a názvy jsou registrovanými obchodními značkami uvedených společností a jsou na předmětech znázorněna pouze pro ilustraci potisku.